Skit träning....

Idag hade jag en riktig skitträning, det tar energi, massor av energi ifrån en. Jag känner jag prioriterar min tid dåligt just nu, måste se till att det sker en förändring. Jag saknar effektiviteten, och efter kanon träningen i förrgår var motivationen på topp men ja det kan ju uppenbarligen vända snabbt.

Jag lovade mig själv när jag flyttade till Stockholm att jag skulle sluta flänga omkring i Sverige, det har inte blivit bättre allt är precis som förut, denna veckan Västergötland och nästa vecka blir det fixa lite inför nya jobbet och sedan blir det en tur till Dalarna resten av veckan. Sedan äntligen tillbaka till Stockholm för att vara där några dagar innan det är dags för Norge resan. Mycket på just nu och det är på både gott och ont.

Just nu har jag blivit affärsbiträde i en Life butik, jag som kan noll om hälsokost, känner mig allmänt vilsen och otroligt o oprofessionell mot kunderna, men helt klart en erfarenhet rikare.

image description

Joline fick leka med Sheltiekompis idag full fart blev det







Kommentarer
Postat av: Lisa

Dom sökte personal till Lifebutiken här hemma, kanske jag ska söka så kan vi hjälpa varandra haha

2012-01-25 @ 20:05:27
URL: http://www.tuffiz.se
Postat av: Lisa

Ses Snart!

2012-01-25 @ 20:06:03
URL: http://www.tuffiz.se
Postat av: pshundar

kul med två likadant tecknade sheltisar! Vi har en Biblue hane! :)

2012-01-26 @ 14:20:31
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0