Hemma

Nu har jag kommit hem. Och ärligt känns det som jag varit borta hur länge som helst. Det har varit en härlig roadtrip som bjudit på många nya upplevelser, infalls vinklar och intryck. Både negativa och positiva. Men i det stora hela har jag haft det väldigt bra.

För er som inte riktigt hängt med tänkte jag kortfatta min resa. Det började med att jag åkte ner till Trollhättan där mina föräldrar bor där jag firade julen innan jag åkte vidare till en bekant i Tidaholm där vi gick ut på kvällen och förmiddagen dagen efter blev det hundträning innan jag fortsatte min resa upp mot Dalarna och Venjan där jag festade in det nya året. Och nu idag fortsatte resan hemåt och nu ikväll låsta jag upp dörren till min lägenhet och ramlade in ner i soffan och öppnade all post. Det är skönt att få komma hem och sätta sig en stund, känna hur allt kommer ikapp och ge sig tid att tänka. Dagarna när man är ute och far blir lätt hastiga och man tar sig inte tid att backa bak ett steg och se saker från andra perspektiv. Sammanfatta allt och se en helhet och låta alla upplevelser falla på plats. Jag sitter och kollar på bilderna jag tagit dessa dagar jag varit borta, jag små skrattar för mig själv och kan inget annat än känna vilket härligt liv jag har. Fantastiska upplevelser, fantastiska vänner och fantastiska möjligheter att göra precis det jag vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0