Vackra Norge

Blev en sen kväll igår, det kom hit lite folk och jag gjorde mitt bästa för att förstå mig på norskan men ju mer procent norrmännen fick i sig desto svårare blev det kan jag ju erkänna.
Men det var en trevlig kväll och hittade inte till sängen för ens klockan var 5, men imorse när jag vaknade och solen lös fick jag en härlig kick och bestämde mig för att ta Qit och vandra upp på fjällen. Norge är minst sagt ett otroligt vackert land!
image description
Mer om tävlingen kom
Er kanske först när jag kommer hem dock. Tycker det är svårt skriva i iphonen får inte någon bra överblick vad det är jag skriver så om jag inte lånar en dator innan får ni vänta tills jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0