Framme

Nu var vi framme, först flygresan till Bergen sedan över 2 timmar i bil och 1 timme på färja var vi på plats.
Norge är ett vackert land, och ju längre in i landet man kommer ju vackrare blir det.
Qit tyckte att en flygresa var väl ingen ting och gick lugnt ut och sträckte på sig när jag släppte ut henne ur buren.
Innan jag lyfte fick jag också ett roligt telefonsamtal jag hade klarat alla proven och nu är det bara tillståndet från länsstyrelsen som tar mellan 2-6veckor att få sedan börjar jag utbildningen!
Riktigt härlig dag det här :)
Qit när vi väntade på färjan i Norge
image description

Kommentarer
Postat av: Malou

Underbart!!



GRATTIS, du är grym! Ingen stress behövs från din sida längre med andra ord :D

2012-02-10 @ 21:39:57
URL: http://www.miqs.se
Postat av: Malin

Grattis till proven och lycka till i helgen.

/Malin

2012-02-10 @ 22:08:43
URL: http://www.wheats.se
Postat av: Carina Halvarsson

Säger som Malin. Grattis till proven och lycka till i helgen.

2012-02-10 @ 22:16:46
Postat av: Anna

Jätte grattis.....lycka till i helgen.

2012-02-11 @ 03:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0