Dalarna nästa

Det var en härlig känsla som slog mig när jag pakade min väska, för allt jag pakade ner avspeglade hur denna resa skulle bli. Träningsklädor i massor, mysbyxor för härliga pratstunder i soffan. Packningen var så enkel och
avslappnad. Men som vanligt är jag övertygad om att jag antagligen tagit med mig mer än jag behöver. Det finns bara en sak jag skulle ha viljat ändra på, att jag skulle kunnat paka ner badkläder istället för understället.

image description
Hämtade också ut en tårta så väl framme hos  Lisa blir det fika.
image description

Kommentarer
Postat av: Lisa

:) Du kunde packat ner badkläder, vi har ett badhus här ;) Bubbelpool, bastu, solarium ;)



2012-02-01 @ 14:36:33
URL: http://www.tuffiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0