Bara låta tiden vara

Känner det var bra längesedan jag skrev något riktigt här, bloggtork skulle jag kalla det. Vardagen flyter på och just nu är jag nere på västkusten denna tiden jag har nu känns väldigt betydelse full. Innan efter att jag sa upp mig och inte riktigt hade full koll hur min framtid skulle se ut kunde jag inte njuta av denna tiden som jag gör nu. Mycket energi gick då åt att försöka få lite ordning och komma fram till vad jag ville göra, skulle jag plugga skulle jag skaffa nytt jobb och i så fall vad för jobb.
Nu vet jag att jag har några veckor ledigt, det kan vara en det kan vara tre men oavsett måste jag ta till vara på varje dag och jag kan verkligen göra det. Jag är jätte motiverad till att börja på nya jobbet och det skall bli riktigt roligt och jag är övertygad om att jag kommer att trivas och jag kommer gå in med inställningen att jag skall jobba, jag skall jobba massor och även det är ju en anledning till att njuta lite extra av dessa lediga dagar, innan min nya strukturerade och ordnade vardag börjar.
Till helgen är det dags för LL talangläger. Jag ser framemot en helg med massor av hundträning, ökad motivation och intressanta föreläsningar.

Kommentarer
Postat av: Pia

Vad jobbar du med? :)

2012-02-22 @ 00:40:53
URL: http://pajad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0