West palm beach, Florida

Igår vid 6 tiden började min resa till USA, ja jag tror inte jag skrivit något om det här i bloggen men det har varit planerat ett tag, egentligen skulle jag varit här tre månader men när olyckan med Tiffany inträffade ställde jag in resan, men sedan blev det att jag åkte 6 veckor istället så jag planerar komma hem i mitten av Februari istället.

Vid 22 tiden Amerikansk tid, alltså vid 4 tiden Svensk tid landade jag i West palm beach och det är här jag kommer spendera mesta delen av dessa 6 veckor. Jag somnade direkt när jag kom fram där jag skulle bo och idag har jag mest tagit det lugnt, det är kallt här idag, "bara"  runt 18 grader nu.
 
Ja jag skall hålla er uppdaterade hur det är här, så får ni ha det så bra i snön.
 
Lite bilder
 
Delar av trädgården
 
Delar av huset
 
Bananer
 
En annan typ av "snövallar"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0