Återbesök

I onsdags var vi iväg till veterinären, det var dags för återbesök för Tiffany på Blå stjärnan. Dom tog stygnen och kollade lite på hur hon rörde sig och gick igenom hur hon skulle fortsätta skötas. Dom tyckte det såg väldigt bra ut, såren har läkt fint och hon har endast fått ett skavsår och det såg fint ut så kort sagt går det som dom hoppats på, nu väntar nästa besök om lite mindre än en månad fram till dess är det mer vila som gäller även om det inte är riktigt lika strikt som innan, massage, belastningsövningar och kissrundor.

Jag passade också på att hälsa på en liten svart/vit Sheltie hane med en intressant härstamning som jag skulle kunna tänka mig till Joline framöver. Riktigt trevligt prata hund och jag tycker det är jätte värdefullt att man får chansen att träffa en hane man är intresserad av innan man bestämmer sig för om man vill använda honom eller inte. Mer information om honom kommer den dagen detta blir aktuellt.

Valparna utvecklas i en otrolig fart, snart är dom 8 veckor och det är dags flytta ifrån mig.
Dom har också fått sina namn och kommer att heta: TheLook Brilliant Ville, TheLook Brilliant Ita och TheLook Brilliant Mie. Igår var vi till veterinären och allt var U.A.
Lilla Mie kommer stanna kvar här, i alla fall ett tag tills jag vet hur det blir med Tiffany och så.

Igår när vi var till veterinären tog vi oss till en park i Skövde där Johanna kempe hjälpte till och tog lite bilder på dom små. Tack så mycket för hjälpen Johanna.

Här kommer lite bilder:

TheLook Brilliant Ita

 
TheLook Brilliant Mie
 
TheLook Brilliant Ville

 

 

 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Vilka underbara bilder!!!!

2013-02-05 @ 11:26:13
URL: http://www.faouziah.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0