Bloggtorka

Dålig på att uppdatera här ser jag. Jag jobbar hela påsken så tyvärr blir bloggen lite lidande då.
Hade tänkt filma lite av Inez träning idag men blev inte så, kanske jag kan få till det imorgon. Min dator har gett upp nu eller rättare sagt sladden så skall se om jag kan få tag på lite eltejp imorgon och fixa det.
Vi tränar mest bakbenskontroll just nu och hon blir bättre och bättre för varje pass, upplevde det var dåligt med engagemang och intensivitet i början men nu börjar det vända något. Hon går till sovrummet och hoppar mot grinden för att hon vill träna, vi har varit i sovrummet och tränat så hon inte blir störd av dom andra hundarna.
Qit jobbar jag fortfarande mest för att få en bra nivå i FF riktigt svårt det där.
Tiffany kör på som vanligt hon är så positiv till allt och vi utmanar oss själva hela tiden och lägger mest fokus på all typ av överträning.
Lilla Jojo hänger på, det blir lite fotgående och vi kämpar på med apporten och fjärren hon tycker verkligen allt är jätte roligt men jag har upptäckt jag missat mycket när det gäller stadga så vi har spolat tillbaka och kör mycket grejer på grundnivå.
En liten rapport från oss, hoppas på få till en film imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0