Parkera bilen

Ja parkera bilen är lättare sagt än gjort här, man lär kunna fickparkera vilket jag fått öva på dessa dagar och man är inte direkt bortskämd med parkering utanför dörren. Efter en hel del letande hittade jag till slut en parkering nu när jag kom tillbaka efter dagens äventyr, "bara" ca 6km gångväg från portdörren till lägenheten. Så det blev en härlig promenad genom staden. Jag är glad för att det inte regnade utan är milt härligt väder ute och jag känner hur mycket hundarna utvecklats sina dagar här, dom orkar inte lägga energi på varken folk eller cyklister eller andra hundar, i äppelbo möter man ju inte så många eller så mycket folk så det blir lite häftigt för dom varje gång, Svea och Tiffany gick lösa hela vägen och trotts att vi möte hundar, gick över vägar och annat så hade dom en härlig harmoni hela tiden.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0