Lydnaden

Tiffany's träning gick bra hon va lite taggad i början men skötte sig fint. Hon gör allt som hon skall och fast att det går fort tappar hon aldrig hjärnan. Man blir glad av att träna med henne, man får energi av att se energin i hela hennes kropp, hon har så mycket energi att det alltid räcker åt oss båda. Jag behöver inte vara glad eller på humör. Jag behöver inte vara jätte taggad när vi går ut för att träna för när vi väl står där, ger hon alltid allt, och då kan man inte känna sig nere eller inte vara taggad längre.

Jojo's träning va inte lika lyckad hon kände sig ofokuserad har känt lite så det sista, vet inte vad det är, jag bröt och gick in för jag tyckte inte det gav något och vill inte släppa egenom saker jag inte gillar, vänta 10 minuter och gick ut igen, lite bättre men absolut inte den responsen jag brukar få. Ja hon är inte som Tiff och hon kanske känner att mitt fokus inte är där det borde och svårt kräva att hon skall fokusera då. Ja vi tar nya tag.



Idag kom min borste, glömde ju alla mina grejer i Edet sist så beställde en borste som jag tänkt ha på utställningen men ja så gick det med de. Fick den först idag. Det är en  Mason Pearson ett måste för Sheltie ägare har jag hört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0