Lyckat

Haft ett lyckat träningspass idag, Tiffany gjorde ett klockrent frittfölj och jag hittade den känslan och exact rätt energi jag vill ha på henne, så nu vet jag precis vad vi strävar efter och hur det skall kännas när hon går precis sådär som jag vill ha henne, kändes skönt att äntligen hittat rätt eftersom jag varit väldigt klyvd vad det gäller energin och attityden i friaföljet.

Joline gick riktigt fint idag och det va inte alls så mycket studs och trams, jag var tydligare som jag lovat mig själv, hon är inte som Tiffany och bara vet vad hon skall göra när utan man måste vara övertydlig när man tränar henne och det var jag idag och det gav resultat.

Igår började jag med en ny layout på Jolines hemsida får se när jag får klart den. Tanken var ju att det inte skulle ta jätte lång tid, men idag fick jag min Iphone så nu lägger jag först fokus på att lära mig hur denna apparat fungerar, ja jag vet jag sagt så många gånger jag inte skall ha något sådant för jag kommer sluta leva då så nu får vi väl se hur det blir. En ny telefon behövde jag i vilket fall och en hand GPS när man är i skogen hade jag planer på att införskaffa och igår dog min FM sändare så ja det va nog helt enkelt dags ge efter och skaffa något som har allt i ett.



Ett litet smakprov på nya layouten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0