Ligger efter

Känner jag ligger efter lite med uppdateringarna hade ju varit roligt skriva något om den lilla "TheLook träffen" vi hade igår på Stockholm södra BK. Det var totalt 7 TheLook'er på plats och det va roligt att få se dom igen. Dot har jag inte träffat sedan han åkte så det va kul se hur han blivit och utvecklats. Även Victory fick jag träffa som är från senaste kullen. Sedan var det Olivia och Flame som jag haft turen att se lite då och då.

Här kommer lite bilder på några TheLook'are

TheLook Happy Victory


TheLook Black-Ice Dot


TheLook Successful Flame


TheLook Successful Olivia


Ett försök till grupp bild
Dot, Victory, BBQ, Svea, Tiffany, Olivia, Flame


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0