Helgen

Nu var jag framme i Stockholm efter en lärorik och händelserik helg i Smedjebacken, mycket tankar och funderingar har man fått och jag inser att ju mer man tränar ju mer får man att träna på. Någonstanns känns det som jag och Tiff har sänkt vår lägsta nivå något, säkerheten är större nu, men mera slarv. Lär ge mig lite tid och fundera på vad jag ändrat och vad jag skall ändra för att reda upp detta. Ja massor har vi att träna på men jag kan inte annat än säga att jag är mer motiverad än någonsin.

Jag hade ju turen att få bo med Malou så har fått umgås med Lix nästan helga helgen, en härlig liten valp det där :)

Ja här kommer lite blandade bilder från vårat äventyr.

Arrangerar gruppbild




Lix






 



Jojo fick köra i pauserna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0