Härlig dag

Har jag någon gång sagt att jag har det för bra? Idag är verkligen en sådan dag. Som jag blir påmind om att det faktiskt är så, jag har det för bra!

Idag har vi (jag och hundarna) tagit oss en tur till sälen där vi vändrade en "sväng" på fjällen. Det blåste endel men va riktigt härligt.















Sedan åkte jag till Husdjursboden i Sälen, där det blev kaffe och hundprat. Jag blev sponsrad med lite schampo och grejer ur espree's nya serie Show style, Tack så jätte mycket Annki!



Sedan åkte jag vidare ner över och hamnade hos Malin, han knappt innanför dörren innan maten var serverad, ja kan det bli bättre? Tack Malin! Sedan gick vi en promenad och jag var med när Malin's ena hund fick akupunktur. Även jag testade att sticka nålen i mig :P eller ja okej jag skall vara ärlig, först fegade jag ur, men när Malin's dotter Natalie kom ner sa jag att jag gjorde det om hon gjorde det och ja, då var det ju bara ta nålen och sticka i armen...

Sedan gick resan hemåt, ännu en promanad och nu sitter jag här, och nu är det dags avsluta denna dagen.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Thea älskar dom där nålarna ;)

2011-10-06 @ 00:45:44
URL: http://www.tuffiz.se
Postat av: Malin

Alltid lika kul när du kommer förbi, förstår inte hur mycket vi alltid kan prata ;-). Den där nålen gjorde susen ska du se, kanske tom blir fler gånger!



//Malin

2011-10-06 @ 08:37:03
URL: http://www.wheats.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0