Förmiddagen

Förmiddagen startade öven denna dagen med lydnadsträning, fortsatte köra Tiffany's gripanden och tempot ut är inte ultimata ännu men alla gripanderna satt! Så för nuläget nöjer jag mig med det, känner jag måste bli nogrannare att planera och anteckna träningarna för att få mer ordning och reda, skall sätta mig och skriva ner alla moment i detalj och känna efter hur mycket tid och energi vi skall lägga på varje del just nu.

Joline fick en platsliggning med mycket störning och låg fint. Programet kändes inte lika stabilt som igår, Jojo var taggad och studsig, och det blev endel missförstånd vi får jobba på. Senare idag skall vi kolla på apporteingen och uppsiten och läggandena från fotpossitionen som måste bli bättre.

Sedan blev det en promenad hem vi fixade lite lunch och nu tar vi det lite lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0