Är ni redo så är jag!

Denna helgen har verkligen fått mig känna glädje, och jag sitter här ikväll och känner mig mer motiverad än någonsin. Känner mig full av energi och rastlöshet och massor av vilja. Jag känner mig lyckligt lottad.

Lycklig att jag får dela mitt liv med mina helt fantastiska hundar och mina tre yngre förmågor ser alla så lovande ut inom det jag vill hålla på med, hur mycket tur kan man ha? Tre så bra hundar på samma gång och kommer jag kunna förvalta dessa förmågor väl, jag vet att dom inte har några begränsningar dom kommer ta mig dit jag leder dom och bli precis så bra som jag gör dom. För dom har verkligen det jag söker hos en hund var och en på sitt vis och till det jag vill använda dom.

Vad har jag gjort för att förtjäna er. Jag känner sådan stark vilja att satsa och nu kör vi! Detta kommer bli roligt, jag vet att ni är med och ni kommer aldrig göra mig besviken så nu kör vi!

Och inatt lovar jag er att vi skall sova i sängen allihopa :D






Kommentarer
Postat av: Lisa

Får jag också sova i sängen? ;)

2011-10-09 @ 23:05:50
URL: http://www.tuffiz.se
Postat av: Anonym

Självklart Lisa :) så mysigt vi kommer ha det!

2011-10-09 @ 23:18:53
Postat av: Helena

Grattis till Godkänd vp med Svea :) Härlig känsla när man tänder till på nytt...så känner jag med just nu efter en hel sommar med träningssvacka. Nu KÖR VI!!! :) Mer laddad än någonsin!!

2011-10-11 @ 20:59:24
URL: http://helenawoxberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0