Ännu en sömnlös natt

Klockan är på tok för mycket och jag borde sova men det va lättare sagt en gjort, gick ut och gick och blev ute mer än 2 timmar det var en bitande men uppfriskande kyla ute termometern visade -4,9 nu när jag kom in. Himlen är stjärnklar och månen lyser upp gatorna och stigarna, det ger ett lugnt ljus. Allt är helt tyst och alla hus är nersläkta. Hundarna tyckte nog att jag var galen men hängde glatt med, Jag stannade till för ett ögonblick och satte mig ner där det var som lugnast.  Tiffany's svans gick som vanligt i ett och jag kunde inte låta bli att skratta lite åt henne när hon tittade på mig med sin "vad skall vi göra nu" blick. Klickan är över 4 på natten och Tiffany glädjs åt ännu ett äventyr som hon hoppas kommer leda till något roligt Jojo studsar runt henne eftersom Tiffany's energi smittar och tittar också förväntansfullt samtidigt som hon hoppar runt. Spot strosar omkring i gräset och funderar över vilka som varit här tidigare under dagen. Svea ligger på behörigt avstånd och väntar på att någon skall leka jage med henne, men det finns ingen som gör det, det saknas något <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag förstår att Jean är borta...

Utan att veta varför så är jag övertygad om att ditt beslut var rätt och väl genomtänkt. Att låta dem vandra vidare till himlen är den sista och största gåva vi kan ge dem. <3 <3 <3

2011-10-14 @ 07:11:38
URL: http://saz.smuligt.com
Postat av: Nathalie

Allt är bra med Jean hon lever och är frisk och garanterat lika glad som alltid, det enda felet nu är att jag inte är hos henne längre. Jag kommer skriva mer om det och varför, när jag känner att jag orkar. Kram

2011-10-14 @ 12:13:26
URL: http://www.kennelthelook.se
Postat av: Sandra

Ah, förlåt att jag antog fel!!!



Fast det är också ett beslut man tar av oegoistiska själ och för hundens bästa. Varma kramar till dig som orkat ta ett tufft beslut och låt det ta tid att sörja!

2011-10-14 @ 13:01:07
URL: http://saz.smuligt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0