Tillbaka i stockholm

Ja idag kom jag tillbaka till lägenheten igen, nu känner jag hur skönt det är att jag fick några dagar att fixa och dona lite här innan jag börjar jobba på Torsdag. Det börjar bli ordning men forfarande massa saker jag inte riktigt vet vart jag skall gömma undan. Det är trimmbord, burar, valphage m.m. Ja inget jag behöver ha framme och tråkigt ha det stående men hittar nog någon gömma. Alla kartonger är upplockade och jag trivs riktigt bra här fast att det fortfarande är lite stökigt och rörigt.

Igår hälsade jag på familjen Olers och träffade Nelly och Spot valpen billy. Nelly har fortfarande mer päls än Joline men det kändes inte som det var så mycket storleks skillnad längre inte på höjden i alla fall, men Nelly är grövre.

Joline och Nelly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0