Kunde börjat bättre...

Hälsade på Spot och Svea en sväng som är hos hundvakt, tack Anna och Maria som har hand om dom, ni är guld värda. Dom såg ut och trivas och låg och myste med varandra hela tiden, härligt att se hur dom knutit sig samman varandra aldrig sett dom så mysiga och låg och kramades och pussades hela tiden. Vi kom fram till att dom skulle få stanna där några dagar till, än en gång tack! Ni skall veta hur mycket ni underlättar för mig!



Väl hemma började jag plocka lite och gick för att hämta posten och hittar där två påminnelser på parkeringsböter på min Citroën som stått på verkstad sedan Aug... Ja behöver jag säga att jag inte var så glad när jag ringde företaget dom menade då dock att dom flyttat på bilen så fort dom sett det dvs. efter två dagar. Men det var ju dom som först ställt bilen där. Ja diskussionen ledde ingen direkt vart jag får betala se glad ut och ta den diskussionen senare, men känns ju som det var jävligt onödiga 800kr...

Ja nu lär jag väl lägga på ett kol här hemma ikväll blir det Malung :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0