Skjut mig...

Ja denna dagen skall jag radera illa kvickt... jag känner mig värdelös, urusel och jag tror bestämt jag glömde hjärnan hemma idag. Allt blev så jävla fel, så fel det bara kan bli och jag känner mig så dum, dum mot mig själv, men framförallt dum mot Tiffany. Jag förstår att Tiffany stod där inne och var villig att sälja mig biligt och med all rätt.... Hur tänkte jag? tänkte jag alls, antagligen inte och jag hatar mig själv just nu minst sagt men jag får inte låsa mig i detta, radera glöm och gå vidare men just nu känns det jävligt surt… Jag kanske skriver mer om det vid senare tillfälle när jag kanske lyckats plocka ut lite bra delar ur det, men just nu känns det svart… Behöver kanske bara smälta det.

Joline fick VG pga storleken, domaren gillade henne jätte mycket och sa att hon lätt kunde vara en BIS hund men tyvärr är hon för stor. Jag vet ju att hon ligger på gränsen men vet också att många dommare skulle bortse från det pga att hon har så mycket annat bra, så det känns okej trotts allt.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag såg er i ringen och tyckte att Joline hade ett jättehärligt temperament! Sheltie har ju väldigt svårt att hålla en jämn och bra storlek så det var synd att hon "bara" fick VG. Lycka till på kommande utställningr :)



/ Angelica (vän till Linda & Norma)

2011-12-10 @ 22:30:45
URL: http://sheltiedreams.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0