Vi lever

På tiden med en uppdatering. Min feber har gett sig för några dagar sedan men den svullna halsen verkar bli kvar ett tag till, så rösten sviker mig då och då och några höga toner finns inte över huvudtaget.

Det har regnar och snöat vart annat hela helgen, egentligen kanske lika bra det, jag behövde ju verkligen ge mig tid att ta det lugnt så jag kan återhämta mig någon gång. Men riktigt tråkigt med all slaskblandning på marken och hundarna blir både genomsur och ordenligt smutsiga men så är det väl den här års tiden framförallt nu när jag bor där jag bor där saltning och snöskottning har ett högt prio.

Qit fortsätter sjunka in i vår vardag och hon passar in bra i flocken. Det känns verkligen att man har en härlig harmoni i "flocken" nu, man behöver inte fundera så mycket när man är ute, dom kollar inte åt hundar man möter på promenaderna om det så är att man nästan går på dom och dom har en neutral inställning till folk man möter, så livet med hund blir så bortförskämt enkelt.



Vi jobbar vidare på fjärren med både Qit och Tiffany, hoppas på att filma någon dag då dom bägge är snabba men har olika teknik.


Kommentarer
Postat av: Carina

Började just fundera hur det var med dig. Har varit in och tittat flera gånger efter uppdateringar. Satte precis mobilen i handen och skulle skicka dig ett sms :-). Krya på dig. <3

2011-12-18 @ 21:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0