En dag i västerdalarna

En dag tillbaka i sin gamla vardag. Kändes nästan så i alla fall.
Började åka hem till Malin där det blev massa snack om allt och inget precis som alltid. Jag fick en jätte fin namnsdags present av familjen Johansson.

image description

Sedan åkte vi till Malungs bk som såg mer ut som en sjö än en gräsplan men vi lyckades hitta en liten plätt man kunde vara på som inte var is eller flera centimeter vatten. Det var en träning full av lyckorus. Hundarna kändes jämna och fina och hade en bra nivå och jobbade egenom momenten fint. Så en härlig träning. Tiffany har verkligen växt dom sista veckorna vet inte vad det är som gjort det men hon känns så fin just nu och hennes glädje om det är möjligt har höjts ytterligare en nivå.

image description

Amanda och Jess kom också ut till klubben och tränade, efter träningen blev det mer fika hos Malin innan Amanda hängde med mig och fixade lite grejer jag skulle få klart och handlat. Som vanligt spårar samtalen i bilen ur och man kan inget annat än njuta av stunden. Sedan slängde jag av Amanda och fick en rolig julklapp som sammanfattade våra roliga minnesvärda stunder från dom senaste åren. Bild på den kommer när jag kommer hem och den sitter på väggen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för idag, kändes gött att få babbla precis som vanligt igen !



Kram Malin

2011-12-29 @ 23:14:15
URL: http://www.wheats.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0