Typiskt min tur...

Bilen är död.... Ja så kan det gå, har haft bilen inne på lagning hela veckan men antar jag inte skulle hoppas på att saker och ting skall fungera som det är tänkt. Fixar man något krånglar något annat.

Nej ingen nytta att lägga energi på att bli uppgiven, irriterad eller besviken. Det är som det är och bara att gilla läget helt enkelt.


Vi har tagit oss en promenad i det underbara vädret och funderat över vad nästa steg kan tänkas bli, kan inte undvika att jag nästan gillar sådana här oplanerade stop i livet, det tvingar en att stanna till och tänka efter.


Men det vore ju skönt om jag någon gång kom fram dit det var tänkt utan krångel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0