Soffa

Syrran har precis flyttat till lägenheten hon bor i och väntar på möbler hon beställt, det skulle tydligen ta några veckor att få soffan, köksbordet kommer förhoppningsvis imorgon. Så efter att jag suttit på golvet i två dagar fick jag och min svanskota nog, så tog mig en promenad till coop och köpte en uppblåsbar soffa.



Hit har hösten redan hittat, bladen har börjat ändra färg och det är verkligen höstväder här, hoppas solen kollar fram en vända, hade varit roligt att se hur det ser ut när det är klart ute, kan tänka mig att man har en otrolig utsikt på sina ställen.



TheLook Quickly Enough


Tiffany's halvsyster TheLook Black-Ice Ebonie


Kommentarer
Postat av: Lisa

Shit vilken fluff Elvira blivit! och Ebonie ser ut som hon har planerat värsta buset..

2011-08-31 @ 23:36:30
URL: http://www.tuffiz.se
Postat av: Anonym

Jösses så grov Elvira är!! Eller luras man av bilden?

2011-09-02 @ 12:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0