Onödigt....

Imorse när Tiffany var ute och hon lyckats hitta något ätbart, hon ser nu ut som en högdräktig tik... Så det blir ingen träning med henne idag.
Skall ut ett pass med Spot, Svea och Tiffany's kullbror Snygge (TheLook Red-Hot BBQ).

Min bil är på lagning, hämtade den igår då jag bytt bromsarna på den men i morse när jag åkte till jobbet låg dom på, typiskt min tur, måste dom hinna fixa den innan jag skall åka neröver imorgon. Men lite vuxenpoäng har jag faktiskt lyckats skrapa ihop i veckan då jag sett till att få däcken bytta och en ny luftmassemätare är på plats!

Tack för att du sabbade bilden Tea... Snygge, Mamma Tea och Tiffany


Kommentarer
Postat av: Christer Ädel

Skoj att se en sida om dej och tiff. Den kommer säkert att bli fylld av massor med intresnta saker.

2011-08-12 @ 00:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0