Hundlös

För första gången på väldigt länge jag är ifrån mina hundar, och man känner sig helt rastlös! Vad gör folk som inte har hund?

Funderade ju länge till och från om jag skulle tagit med mig Jojo och nu ångrar jag att jag inte gjorde det tänk va mycket vi hunnit träna den här veckan! Men nu sitter jag här och har ju faktiskt två TheLook hundar (Elvira och Ebonie) här så får väl sno dom och gå ut och träna när deras Matte jobbar.
Har bara varit ifrån mina hundar ett dygn och känner redan hur tomt det blir utan dom och hur stor del av mitt liv dom faktiskt är!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu förstår du hur jag kände mig i helgen ;)

VAFAN Gör folk som inte har hund?! Jag fattar lixom inte...!

2011-08-30 @ 15:39:46
URL: http://www.tuffiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0