Göra det bästa av varje dag

Dagens tävling är det inte så mycket att säga om, både Tiffany och Spot fick 73 poäng hamnade strax över mitten på resultatlistan. Kan säga jag inte är nöjd men samtidigt känner jag ingen besvikelse som jag brukar. Det fattas något, kände jag hade dåligt fokus och inte riktigt var på plats. Fanns ingen känsla och inget "jävla anamma" den där tävlingsmänniskan fanns helt enkelt inte på plats. Jag försökte analysera tävlingen när jag åkte hem över, men kunde inte riktigt, vet vad som gick fel och hur jag skall lösa det men kände inte någon besvikelse eller sådant som jag brukar göra när det inte går som jag tänkt, ja helt ur fokus helt enkelt. En dålig start på dagen eller vad man skall kalla det, en erfarenhet rikare och en känsla jag aldrig känt i tävlingssammanhang förut.

När jag kom hem åt jag mat med mamma och pappa och sedan blev det en tur med mustangen. Åkte ut till havet och gick en super härlig promenad bredvid havet, saknar verkligen doften av havet.











Här saknar man inte något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0