Ett samtal

I fredags fick jag ett telefonsamtal som gav mig en stor klump i magen, jag kunde till en början inte svara på om den var där av spänning och förväntan eller skräck. Men jag tänker helt klart ge detta en chans och tänker inte backa!
Efter en helg i Stockholm på grönan och fint hotel har känslorna fått lägga sig lite, det känns både lättare och svårare. Men jag har bestämt mig att om jag får denna chansen tar jag den. Men det är så mycket som måste fixas och ordnas men inget som är omöjligt men en del beslut väldigt svåra.

Kan inte säga så mycket mer just nu. Jag har bokat en resa nästa måndag blir borta tills söndagen och efter det får man se vad som händer med framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0