Bra dag

Ja nog för att det är långt kvar på dagen, men dagen har börjat bra. Jag har varit på anställningsinterjuv på jobbet jag sökt här uppe och kan inte annat än säga att jag är väldigt posstivit överraskad, till allt!
Otroligt bra hundhållning, fin anläggning och jätte bra planerat. Mycket jobb naturligtvis men jag hade ju inte räknat med något annat. Så den lilla klumpen med frågetecken jag hade innan är helt borta nu och jag håller verkligen tummarna att jag får detta jobbet och chansen att få denna erfarenheten och upplevelsen.

Nu skall jag leta upp en kamera (eftersom jag lyckades glömma min hemma) och ta en tur i Kiruna och ta lite bilder.

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ett liv utan kamera och dator är inget liv.. ;)

2011-08-31 @ 23:37:12
URL: http://www.tuffiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0