En bortskämd men godhjärtad matte säljes

Jag har efter noga övervägande bestämt mig för att sälja min matte, hon är egentligen väldigt snäll och omtänksam men anledningen att jag säljer henne är att hon har väldigt höga krav och jag känner hon aldrig blir nöjd med det jag gör, eller ja egentligen är det nog henne själv hon aldrig blir nöjd med.


Tror hon skulle passa bättre hos någon som är lite mer nonchalant och inte bryr sig om när matte blir uppgiven och besviken fast att man gör sitt bästa. Hon är väldigt snäll och ganska galen och busig men har väldigt höga krav på sig själv, egentligen ingenting som gått ut över mig på något sätt men jag önskar bara någon gång hon kunde vara nöjd. Jag vet ju att jag faktiskt är duktig, det säger ju alla andra!


Så om du känner du vill ha en matte som vill väldigt mycket och aldrig är nöjd med sig själv är detta ett ypperligt tillfälle! Jag kan garantera dig att du kommer få jobba, i massor!


Hör av dig till mig Tiffany om du har några frågor skall jag berätta mer. Pris diskuteras men kan skicka iväg henne biligt till rätt hem. Kan även tänka mig låna ut henne under en period.


Kommentarer
Postat av: Bella och Chica - En hundblogg

Hahah, helskönt inlägg! :D

Har två frågor, Lever du på din uppfödning eller har du något annat jobb oxå? :)

Och den andra är om du kan skriva ett inlägg eller nått om hur du lärt in de olika momenten i lydnaden? :)

2011-08-21 @ 12:45:47
URL: http://flappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0